28 februari

2013-02-28 / 17:38:13

hej! 
Jag har en fråga till dig, jag undrar hur du kan sjunga så bra! och vad som fick dig att börja sjunga, hur gammal var du ? 
Sen har jag en fråga till, kan inte du lägga upp bilder på kläder som du gillar och vart ifrån dom kommer? 
Och till sist en lite fråga till, vad använder du för parfym och vart ifrån kommer den? 
Kramar Sara!
 
Hej! Jag har älskar att sjunga ända sen jag varit liten. Men född med sångröst är jag inte, det är något jag har tränat mig till under många år. Tro mig det krävs mycket jobb, men bara man har intresset så går det. 
Vad jag gillar för kläder kan jag absolut lägg upp någon gång. 
 
Jag använder 4 olika parfymer just nu haha. Roberto Cavalli, Daisy- Marc Jacobs, Gold digger- Make up store, Lilabelle- Kate Moss.
 
 

kan du lägga ut bilder på det huset ni ska flytta till? 
har ni lagt ut erat gamla hus eller det ni ska sälja någonstans, vart isåfall? skulle vilja gå in och kolla på det, hur det ser ut och så :) 
väldigt fin bild också! 
kram!


Bilder på nya huset får ni se om några månader, och vårt gamla hus är sålt för länge sen. Bilder har jag lagt upp på bloggen för några vecko sedan, så scrolla i arkivet. kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har en undring, vem har du fått den där super smaskiga kate moss parfymen av? Kan det vara en as snygg mamacita som älskar sin bästavän? Shit asso tagga ner med bloggandet hinner inte meeeeed!!!!

2013-03-01 @ 01:36:11
Postat av: Anonym

Vart brukar du handla kläder ifrån?
Vilken är din favoritklädaffär!
Kram!

2013-03-03 @ 15:43:49
Postat av: Celine

Hej, kan du inte skriva lite om dina kompisar Elin och Emma hur dom är och så, hur ni träffades m.m?
Det skulle var roligt att läsa om eftersom du är med de, och vi som läsare får se bilder på dem!
Kram!

2013-03-06 @ 16:06:13
Postat av: Anonym

Har du hunters?
Isåfall vart har du köpt dom? Vilken färg har du m.m?
Kramar

2013-03-08 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback