That one will die before he gets there.

2012-11-28 / 22:47:54

Förlåt för att jag är så frånvarande nu för tiden, men mitt liv är lite för hektiskt än vad jag faktikst klarar av känns det som. vad har jag gjort den sensate tiden då? jo, jag har pluggat mig till tårar kväll efter kväll. känt glädje o lycka, och bas i bröstet. Dansat mig dyngsur tillsamman med 40 000 pers. känt ilska, besvikelse och sorg. Älskat mina vänner mer än något. Sprungit på Lucia träningar. Gått modell, hatat livet, älskat livet, gråtit av lycka och fått reda på att jag ska flytta om 4 månder. hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Vart ska ni flytta?
Kan du inte lägga ut lite bilder på huset och så eller skriva en länk så vi kan gå in och kolla på det själva?
Kramar!

2012-12-03 @ 21:12:18
Postat av: Anonym

Tycker du att det är bra/dåligt att ni ska flytta?
Kram!

2012-12-03 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback