Questions

2012-05-17 / 17:53:52

 
Vart i spanien är det och på vilka öar ?
Kram :)

Hej! stället där vi ska bo heter Los Alcares har jag för mig. Och vi ska vara på fastlandet, alltså inte på någon ö :) kram

vad fina klänningar , men kan du inte lägga upp lite bilder inne i ditt hus kanske om du har en syster eller brors rum och på andra ställen i ditt hus :)
hoppas du kan göra det, det skulle vara roligt :)
Kram

Hej! tyvärr vill jag inte lägga ut bilder på min bröders rum, tror inte heller att de skulle bli så glada om jag gjorde det. Bilder i mitt hus vill jag heller inte dela med mig av i bloggen just nu av personliga skäl.  Men kanske i framtiden. Kram Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback