happiness is proven true when i'm with you

2012-05-20 / 19:29:21


Nu gör jag nog lilla Thilda nervös när hon kikar in på hennes ljuvligt utsökta blogg och ser att där finns ett inlägg av den där skåningen, vad har hon nu skrivit? Men nej, jag ska göra detta kort!
Igår fick jag ett sms jag väntade mig skulle komma eftersom designen inte uppdaterats på ett tag; "Du jag skulle vilja ha en ny bloggdesign!" och nu är den finito så jag hoppas ni gillar den lika mycket som Mathilda själv!

Jag saknar dig mer än möjligt så det är allt bra att vi ses om bara 5 ynkliga små dagar så jag får krama dig och skratta hela natten lång!

Är så glad att se hur underbart ditt liv ser ut nu; modelljobb, nya vänner, höga betyg och allt annat. Önskar smått att jag stannat och fått sett dig varje dag som innan och upplevt allt med dig. Det är det jag saknar mest.

Jag älskar dig finaste vän. xoxo / Sigrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback