känns som jag gått under överallt

2012-03-08 / 18:55:49

sorry för dålig uppis, men vafan.. är man sjuk så är man. Spenderat hela veckan i sängen och kollat åtskiilliga avsnitt av SATC och knarkat medicin. Men vet ni va? tycker det är skit skön att vara hemma! vill inte tillbaka till skolan alls, om jag fick välja skulle jag kunna vara hemme några veckor till utan preblem. skolan tar fan kol på mig! Men nästa Vecka går jag som tur bara 3 dagar i skolan för jag och Carlsson ska ner till skåneland och träffa min sakande,älskade vän, och fiestaaaaaaaa



!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

miss you sooooooooooooo much duuuuuude!!!!

2012-03-09 @ 16:12:31
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback