10 sanningar om mig själv.

2012-03-08 / 23:28:48

◊Tänkte komprismissa lite med den där listan som jag utlovade, har inte lust att göra hela. Men fina små delar av den tänkte jag plocka ut och skriva om. låter det bra?


◊ Jag är ibland rädd för att mina drömmar för framtiden är för svåra för att uppnå

◊ Jag har lovat mig själv att i framtiden ska jag inte leva som en tråkig svensson-familj, för tanken på det gör framtiden väldigt o- lockande.

◊ Jag har aldrig vart kär.

◊ Jag fullständigt älskar paprika.

◊ Jag har balsamico- dressing till precis ALL mat.

◊ Jag  vill lära mig att spela piano.

◊ När jag var liten var jag helt säker på att jag ville bli kock.

◊ Jag är väldigt,väldigt,väldigt,väldigt ,väldigt väääääääääääääldigt skoltrött just nu.

◊ Jag älskar min vänner mest av allt, skulle inte byta ut dem mot alla pengar i världen! ni rockar min värld!

◊ Jag älskar mat och alla onyttigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback