I'm just trying to love you, any kind of way

2012-06-15 / 01:22:33

Har fått ett antal frågor om jag kan ge förslag på några fina bikinis, så innan jag slocknar så skriver jag ihop ett snabbt inlägg.

Har faktiskt inte köpt några nya bikinis i år, tänkte göra det senare i sommar när jag sticker till Spanien. Men nästan alla bikinis jag har nu är från HM. Tråkigt men sant! Tycker faktiskt de alltid lyckas med väldig snygga badkläder varje år.
Men Victoria Secret slår alla i när det gäller bikinis, synd bara att dem är så dyra att beställa hem.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du kanske ändra din skrivtext? Man ser inte vad det står, texten är så liten.

2012-06-15 @ 11:53:51
Postat av: Anonym

Skulle du kunna lägga upp dom bikinisar du kommer att ha bär du har köpt det:)
Sen om du skulle kunna lägga upp dom du har nu och vart dom kommer ifrån :)
Dom du la upp var väldigt fina !
Kramar !

2012-06-15 @ 13:34:15
Postat av: Anonym

hej! det skulle vara jätte roligt om du skrev vilka appar du har på din iphone :)

2012-06-15 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback