You were fucked up by the blame

2012-01-29 / 15:04:50

 Dag 1 – Presentation av mig själv
Dag 2 – Släkt och familj
Dag 3 – Tio sanningar om mig.
Dag 4 - En vanlig vecka.
Dag 5 – Min bästa barndomsvän.
Dag 6 – Min dag i detalj.
Dag 7 – 5 hissar & 5 dissar
Dag 8 - Det här får mig att gråta.
Dag 9 – Om jag vann 1 miljon skulle jag..
Dag 10 – Det här får mig att skratta.
Dag 11 – Ett oslagbart minne.
Dag 12 – Tre bilder som gör mig glad.
Dag 13 – Bästa köpet och skador/sjukdomar jag haft.
Dag 14 – Något som är viktigt för mig.
Dag 15 – En person som betyder mycket.
Dag 16 – Min önskelista.
Dag 17 – Utlandsresor jag varit på.
Dag 18 – En person jag vill byta liv med för en dag.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Någon jag saknar.
Dag 21 – Saker jag vill göra innan jag dör
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Mitt rum.
Dag 25 – Min skoltid.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Min förebild/någon jag ser upp till.
Dag 29 – Mina drömmar.
Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

min blogg insperation är totaly lost så tänkte ägna mig åt det här en tid framöver

Kommentarer
Postat av: Sigrid

blogga människa!! ps, fick brevet todaayish! ska svara på söndag, pusss! :***

2012-02-03 @ 22:12:48
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback