keep calm and be forever young.

2012-01-19 / 16:24:38

Vet att jag är sämst på att uppdatera med har inte vart på blogg humör, det finns ju inte så mycker att skirva om. Det ända som händer i mítt liv nu är skolan, plugg o mer skola. Usch är verkligen trött på skolan och vill bara komma bort från förbaskade Gökstenskolan. Vill starta om helt på nytt. blablabla.  Är bara så trött på allt. Jag är fett nagativ mot allt idag, skolan sög, satt bara på lektionerna  och kolla på klockan och väntade på att få sluta, men jag fick sluta en timme tidigare så det var väl bra men ändå. 

Just nu ligger jag i sängen o kollar på the simpson, försöker komma på ett sätt att bli på bättre humör... ta en dusch eller ett bad kanske. Senare måste jag plugga också. Bara massa tråååååååååååk. Men ser fram emot lördag för det är det tjejmiddag hos emma och det kommer nog bli super kul, så om jag tänker på det kommer jag nog hålla humöret uppe! Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback