Fell asleep beneath the flowers

2012-01-28 / 21:22:59

Har precis ätit en brakmiddag med familjen med allt som det innebär. Nu ska vi nog kolla på en film och moffa godis. Det blir en riktigt hemma mys helg den här helgen. medans mina vänner är ute och festar så sitter jag hemma och chillar. Men det känns faktiskt riktigt skönt, behövde en ledig helg. Idag har jag sutti 3,5 timmar i sträck och pluggat nonstopp! Gissa om det känns skönt. Han med hur mycket som helst. Igår kväll var jag och några tjejkompisar ute och åt sedan bowlade vi. Det var riktigt roligt faktiskt, en helt perfekt Fredags kväll
.






kan rekomendera en super grym app som heter Loopcam. där kan man ta sånna här coola Bilder/filmer.


Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

hahah, vem välter vem på den andra bilden? ;D

2012-01-29 @ 14:44:36
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback