den äkta bonden bakom ratten

2012-01-21 / 22:30:47

Greetings alla thildas läsare, här kommer en liten hälsning från Skåneland till min vackra vän! Tänkte först och främst bara säga att jag saknar dig, skruttan! Finns ju ingen som dig eller nån jag kännt lika länge och fortfarande har nära. Blev väl vänner när vi bara var ett par små skitungar på 7 bast! Och sen finns det ju ingen som dig här i Skåneland! Ingen lika galen, ingen som får mig att skratta som du, ingen som äter lika mycket godis.. ;) Saknar min galne bonde att prata med varje dag i skolan och ofta efter. Nu måste jag nöja mig med att bara se dig två gånger i halvåret, brevskrivning, sms och telefonsamtal då och då.. Alla klasskompisar och dina änglar där i e-town ska allt skatta sig lyckiga som får se dig så ofta kan jag säga! Menmen, sånt är livet! Du får väl ta och pallra dig ner 60 mil hit nån gång! Du och eline, jag lovar att mysnivån blir hög + att ni kan få träffa caspersson och clara! Sounds good?
Love you very mucho my verrrry schnygging bondish! Hoppas vi ses snart..
Massor med pussssar&kraamar / din Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback