All i ever know

2012-01-04 / 19:46:34

Dem sensaste dagarna har jag inte vart hemma många timmar kan jag säga.. har åkt hit o dit över hela eskilstuna. I måndags träffade jag emma på förmiddagen och vi hade lite olika saker för oss. sen träffade vi David Alex och Olivia. vi åkte senare hem till Olivia där jag spenderade natten med Emma Olivia David Alex och Wille. Fick inte många timmars sömn den natten kan jag säga, 4 kanske. På tisdagen kom jag hem vid 3. han bara duscha och byta om sen skulle jag in till stan igen för att träffa Henke Emelie Didde Calle Felix och florence. vi åt mat sen stack vi och bowlade. senare åkte vi hem till henke och badade tunna. mysigt faktiskt. kom hem vi halv 12 och då somnade på en gång. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vart med mamma på stan och käkat sen vart i butiken nån timme. Och nu ska vi snart åka till Grappa och äta middag


 Jag har uppdaterad min garderob ovanligt mycket under lovet. så här har ni en usel bild på mina senaste köp.



1. Transparent tröja från Bikbok
2. tunika från bikbok
3. linne från carlings
4. Diesel jeans från carlings
5. tröja från carlings
6. linne från carlings
7. linne fråm carlings
8. tunika från weekday
9. jacka från JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback