4 December.

2012-12-04 / 10:35:59

4 December nu vänner, usch vad tiden går fort. Man hinner ju knappt med att leva längre!
För tilfället ligger jag nyvaken i sängen och lyssnar på julmusik och är allmänt seg. Börjar 12 idag och har endast en lektion.Sen ska jag hem och plugga.Och Grattis till min fina vän Narin som fyller 16 år idag! så en en gång, Grattis Narin! Förövrigt vill jag tacka alla som röstade på mig som Eskilstunas Lucia! Det gick ju riktigt bra så tack ska ni ha!
 
Har fått lita frågor om flytten så tänkte ta det nu på en gång. Vi ska flytta till ett annat hus i Mälabaden, så det blir bara några hundra meter som vi flyttar (haha). Men det är klart det känns tråkigt. Jag vill inte lämna mitt hus, här är jag uppväxt och har bott här i 16 år. Så det känns lite vemodigt. Det nya huset får ni se när vi har flyttat in och allt är klart, så om några månader. Men har fått ett antal frågor om jag kan visa bilder på mitt hus som jag bor i nu, Så det kan jag göra.
 
Mormor, jag & mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du kanske lägga upp bilder på hur det ser ut i ditt hus som du bor i just nu! På ditt rum, dina syskons rum, köket, vardagsrummet, det skulle var jätteroligt att se!

Varför ska ni flytta? :)

Svar: jo det kan jag göra!
Mathilda Gyllhamn

2012-12-04 @ 21:39:08
Postat av: Elin Carlsson

så fina :)

2012-12-05 @ 20:46:31
URL: http://carlssons.blogg.se
Postat av: sarah

vad heter gatan ni ska flytta till?
kramar!

Svar: Grandinsväg!
Mathilda Gyllhamn

2012-12-07 @ 15:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback