Hej där alla läsare!

2011-09-12 / 20:55:33

Hej där Mathildas läsare! Jo, nu så är det så att igårkväll ringde Mathilda mig och frågade om jag kunde göra en ny design till bloggen och självklart kunde jag det! Så här har ni den, en helt ny och fräsch design för beachbabyy.blogg.se!  Lite länkar här ovan också, till en blogg Thilda brukar kika in på, fashionfever, hennes spotifylista och även låten som inspirerade namnet till den här bloggen! Jag tycker i alla fall designen vart skitsnygg, väldigt Mathidla-aktig! Gillar ni den inte så...ja, det är väl ert problem för den är ägig! ;) Ha en fin kväll allihop så hörs vi nästa gång thilda ska ha en ny design, puss alla / Sigrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback