Det finns en första plats som inte går att nå.

2011-09-19 / 17:54:29

Livet som soffliggare är inte så itressant måste jag medge... och jag lär i alla fall vara hemma 3-4 dagar till? hur ska jag stå ut? Och så börjar man få lite små panik när man vet att man ligger efter i plugget, får försöka plugga hemma så mycket som möjligt. Men vad ska man göra hemma? kolla på tv, sätta sig vid datorn en stund sen återigen tv:n för att knäppa på en film. Det kanske låter ganska skönt, men tro mig efter några dagar får man spassmer.
Men livet kanske bli lite lättare nu när jag har moppekörkort (KLARA PROVET IDAG WOHO). Då kan jag i alla fall åka och köpa godis och hyra en film eller något!
Aja ha en bra kväll kraaam!


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

jag saknar dig mkt mera plutttt

2011-09-20 @ 15:20:12
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaag meeeeeeeeed. och jag saknar dig med...

2011-09-22 @ 17:10:51
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback