paaaaaaaaaallar intee!!

2011-10-24 / 19:31:12

ååh jag är så arg nu. Fick det sämsta betygen på hela min gymnasietid idag. So är inte mitt strakste ämnde men har ändå legat på vg i alla områden. Men på det senaste so provet som handlade om historia så fick jag G. det var hemska när min lärare sa att min so uppgift verkligen inte var bra. Om jag inte höjjer mig till våren kommer jag sänka mig till G i slutbetyget. Och det går bara inte! Har bestämt mig att på nästa so område ska jag få mvg så ska sätta på mig och plugga nu.

Aja, nog om skolan. kom för nån timme sen hem från stan har vart med David och Oscar efter skolan sen oliva en stund. mysig dag faktikst. Imorgon ska jag nog vara med Emma o Olivia efter skolan, vi ska träna sen chilla bara.

Snyggt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback