gotta fly higher

2011-10-17 / 20:25:42



Hello peoples! kom nyss hem från olle. vi har bara myst o kollat på film och ätit godis hihi. skolan idag var riktigt jobbig, 7 lektioner med typ 5 min rast i mellan! orkar inte hänga med på lektionena heller, fett tråkigt! och i morgon är det skoljoggen jippie (not). blää fett tråkigt! vem fan gillar att springa och känna att man håller på att dö vilken sekund som helst. man kan varken andas eller prata. överskattar alltså!
just nu sitter jag och lyssanr på musik, kollar nåra tumblrs och lite så. ska snart hoppa in i duschen o sedan slå mig ner framför en film. Eller juste det kan jag ju inte, måste ju pugga. sug skola.

lite halvdan psyk bild!


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

gullebild!

2011-10-18 @ 15:01:05
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback