Take a minute

2011-11-06 / 16:10:18



Hallo där. Har inte haft tid att blogga på hela lovet.  har knappt haft en sekund ledig. förutom de dagar jag var sjuk. Igår kväll bestämde jag mig i sista sekund att åka till Olivia. Blev blev en väldigt rolig o mysig kväll med Olivia Emma, Ludde, Linus o Emil. Vi lyssnade på musik o bara chillade. Senare på natten åkte jag och emma till donken o moffa sen kollade vi på barbie (wtff??). 
 Fuck i morgon är det skola, bläää! Men har haft ett bra lov i alla fall! Nu sitter jag och äter godis vid datan och funderar på vad jag ska hitta på.. hejdooo

Juste fick en fråga vart jag köpt örhänget som jag har på denna bild.
Svar: har köpt det på jrf.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback