you took my love, i tought a was the only one

2011-07-21 / 15:14:57

Just nu sittet jag med ansiktsmask och hårinpackning. i högtalarna spelar jag Aloe Blacc. vaknade runt ett o hittils har jag bara ätit frukost duschat o nördat vi datorn, seg morgon! senare idag ska jag träffa Hanna o vad vi hittar på får vi se. Imorgon blir det nog ett till besök i stockholm för yttliggare lite shopping. I just Can't get enough. Den senaste veckan vet jag inte vad jag har gjort faktikst.. massa saker, har inte knappt hunnit vart hemma därför kommer bloggen i kläm. Och nu har vi bara halva sommarovet kvar? var tog allt vägen? måste köra hårt de få veckor som är kvar. nu vankas det nog  lite moppeteori för min del.
¨
Lite bilder från senast jag var istockholm, det var nog en vecka sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback