älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig det var han som ville kyssa mig

2011-07-25 / 23:28:38


jaha
nu var helgen över.. fast vad gör det? det är ju sommarlov! freeedag hela veckan lixom!
helgen var i alla fall jätte rolig. spänderade den med mina underbara pinglor! woho! idag har jag bara degat runt, typ inte gjort ett skit. träffa david en stund men sen har jag bara kolla film typ, sköönt! veckan bir nog lugn träffa lite vänner. shit nu är jag verkligen trött, gick o la mig typ halv 5 i morse. eller gick o la mig lite tidigare men somna då. ska nog kolla film nu.

 


Kommentarer
Postat av: Pretty Little Liars

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-07-26 @ 22:31:45
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: Tina

härliga bilder ! :D

2011-07-30 @ 12:27:24
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback