I'm wasting my time, got nothing to do

2011-08-30 / 17:21:53

Just nu har jag iiinget att göra! försöker få tiden att gå bara. har nyss gjort muffins och nu är dem inne i ugnen! ska bli himmlans gott sen! Kom för några timmar sen hem från en relativt jobbig skoldag. men tur är så har vi inte fått några läxom än.. de kommer i morgon! I morgon ska jag och Emma in o träna på AlwaysFittness efter skolan. lovat mig själv att jag måste träna minst 2 ggr i veckan under året! hoppas att jag lyckas hålla det hehe! Och snart ska jag börja göra mig i ordning för vi ska bort på middag ikväll men först nu väntar min muffins!



Kommentarer
Postat av: din lilla bonde

sv: hmm...nu?

2011-09-01 @ 20:42:32
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback