if you give up new york, i'll give you tenessee

2011-08-08 / 22:44:01



Hello, nu är jag hemma igen efter en härlig vecka i falkenberg! vi har haft en väldigt tur med vädret, strandhäng stog på schemat nästa varje dag. bilder kommer såklart snart. olyckligt vis så fick jag feber när jag kom hem så  så nu är jag sjuk, så hilma typiskt. hade verkligen sett fram imot att få träffa alla mina vänner o ha det kul det få dagara som är kvar av sommen! uh blir så ledsen när jag tänker på att om jag inte skulle ha fucking feber så skulle jag vara ute nu med emma o ha kuuuuuul. men i ställert ligger jag i min säng och är uttråkad av livet. usch hoppas att febern ger sig snart!! nu ska jag kolla på film o förtsätta försöka besegra sjukdomen..


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: mahahaha men durå, du har ju en ny dress på bilden ovan!

2011-08-09 @ 11:15:26
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: elinnnnnnnnnnnn

ojdå mathilda krya på dej :)

2011-08-09 @ 13:28:57
URL: http://admin.nextinfashion.se/fifilurigt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback