keep the earth below my feet.

2012-10-01 / 21:04:00

Har pluggat hela dagen! Först i skolan, sen gick jag och killarna på matte cetrum efter skolan. Sedan åkte vi hem till mig och har pluggat fysik tills nu . Dagen ser iprincip lika dan ut i morgon! Överambitösa. Men vafan, har fysik prov på onsdag! Är glad om jag får E. Så svårt är det. Men slut tjatat om plugg nu. Och nej jag ångar fortfarande inte att jag valde natur. Så jag skulle inte vilja gå en annan linje. Jag ska fan kriga. Hoppas bara att motivationen finns där hela vägen. (peppar peppar)  

Kommentarer
Postat av: jennifer

Om du inte hade valt natur som inriktning vilken linje hade du valt då och varför skulle du just valt den?
Varföe valde du just natur?
Kramar :)

Svar: jag hade nog valt ekonomi på Rekarne., för att det är en bra och bred linje. Men jag valde natur för att den linjen ger en ännu bättre utbildning. kram!
Mathilda Gyllhamn

2012-10-01 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback