Yeah baby

2012-05-15 / 20:12:48

Tisdag, och livet känns en aning lättare! Sista nationella gjorde vi idag och med endast en och en halv veckan kvar till betygen sätts känner jag mig relativt lugn. Juste, har glömt att berätta att i morgon ska jag gå modell på För make Up stor och Sisters på Le Grand! Ska bli skit kul. Om någon vill komma och kolla kostar det 100 kr i inträde och visningen börjar 11 i morgon kväll!
Just nu Håller jag på att prova nya klänningar till skolavslutningen eftersom min andra klänningen inte blev godkänd av bossen (aka mamma). Då är det bara att lyda order!
Här är ett smakprov på en känning som jag ev. Kommer ha!


Kommentarer
Postat av: s i g r i d

Åh nej din stackare! Dumma marianne, ska allt ta ett snack med henne, den klänningen är to die for!

2012-05-16 @ 19:56:00
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback