Feel the heartbeat in my mind

2012-05-30 / 21:03:54

sista provet avklarat, betygen är satta och mina har verkligen sjkutits upp högt över molnen! Allt slit lönade sig till slut. 7 dagar kvar sen är det frihet på riktigt, helt otroligt. Men om endast 5 ynka dagar sticker min klass till göteborg, ska bli så jääääääääääävla kul. hejdå.



2 snabba frågor bara!

hej !
Jag har en fråga till dig och det är om du inte kan lägga upp några videos på när du sjunger här i bloggen det skulle vara roligt :)
Kram!

Hej! Det är klart jag kan göra det, nu när all skola är slut så har jag mer tid! så håll utkik så dyker snart en video upp.
kram!


Hej!
Vad har du valt för inriktning på hägstadiet ?
Kram!

Hej! Jag antar att du menar vilken inrikning jag har valt på gymnasiet? Jag ska gå Natur-sam på Rinmanskolan
kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback