cut out all the ropes and let me fall

2012-06-27 / 21:40:59

förlåt för att jag är så himla dålig på att blogga! Men varken min dator eller blogg.se fungerar ännu. Plus så jobbar jag varje dag så har inte så mycket intressenata saker att skriva om. Men tack att ni kikar in här ändå!!
Just sitter jag förgäves och leter efter SHM biljetter utan någon vidare framgång, han inte få tag i dem på ticnet så blocket är där jag hänger. Jag måste verkligen få tag i biljetter! Desperat! Nej inte mycket annat som har hänt, förutom att jag firat midsommar i både Roxnäs och kvicksund, väldigt lyckad midsommar! Desvärre tog jag inte mycket bilder, men några i alla fall
 
!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej;)
Sommarjobbar du i så fall vart då ?
Kram!

2012-06-28 @ 16:36:38
Postat av: sigrid

sv: i'm working on it! :* miss you

2012-06-29 @ 10:47:41
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se
Postat av: Ellinor

Skulle du kunna lägga upp när du sjönger på eskilstuna teater för gökstensskolan ?
Kramar ellinor:)

Svar: Hej! Jo det skulle jag kunna göra! Annars finns den på min facebook! Mathilda Caroline Gyllhamn heter jag där! kram :)
Mathilda Gyllhamn

2012-07-02 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback