Baby you're no good for me

2012-06-11 / 20:56:51

Idag har jag strosar runt i Stockholm med Hanna. Fick med mig en alldeles underbar byxdress från Zara! Inte riktigt Mathilda-stil men den är grymt läcker! Så när vi ändå är inne på mode spåret tänkte jag svara på en annan fråga.

Hejsan!
Du har en väldigt snygg stil tycker jag!
Skulle du inte kunna skriva vilka affärer du tycker bäst om !
Kram

Hejdu! Tack så mycket! Vad glad jag blir! jag beställer mest hem kläder fån internet faktiskt, då brukar det bli från chicy, nelly eller modekungen.Om jag köper något i affärer tycker jag mest om Zara, Gina eller hm. De gamla vanliga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna tipsa om några bikinisar som fu tycker är fina och vart dem kommer ifrån , och vilka/vilken du kommer ha i sommar !

Kramar

2012-06-12 @ 22:57:59
Postat av: Anonym

jag håller med den som har kommenterat innan mig om att det skulle vara jätte roligt om du la upp några bikinisar du tycker är fina och vilken / vilka du kommer ha i sommar !

kramar

2012-06-14 @ 14:57:30
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp rn bild på den byxdressen du köpte i stockholm :)

2012-06-14 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback