18 Juni

2012-06-18 / 21:16:28

 

Snälla sluta inte blogga din blogg är så himla bra !!! Kramar
Nejdå, jag ska inte sluta blogga! Det blir fler inläggnär min dator är tillbaka och blogg.se appen fungerar igen. Till dess ska jag försöka så gått jag kan med bloggen

hej! det skulle vara jätte roligt om du skrev vilka appar du har på din iphone :)
Jag är inte alls app-tokig, har endel appar men anävnder inte så många. Men kan ge förslag på några bra appar.
MobiTime,Facebook, instargram@mathildagyllhman, Blogg.se, Tågtavlan, kik, Viber, Spotify, Hipstamatic, Collage. Sen har jag så klart några spel appar också, men inga roliga haha. Har aldrig riktigt gillat Iphone spel.

Kan du kanske ändra din skrivtext? Man ser inte vad det står, texten är så liten.
Jodå jag kan försöka ändra det, kram.

Kan du lägga upp rn bild på den byxdressen du köpte i stockholm :)
Jag har faktiskt lämnat tillbaka den, hade inget tillfälle att använda den. Och den kostade för mycket för att bara hänga i graderoben.

Hej!
Kan du inte lägga upp en video på när du sminkar dig, så i får se hur din makeup är på en vardag ;)
Kramar!
En video vet jag inte, skulle tycka det var lite obehagligt faktiskt. Men kan lägga upp bilder på det smink jag använder istället. Kram!

Skulle du kunna lägga upp dom bikinisar du kommer att ha bär du har köpt det:) Sen om du skulle kunna lägga upp dom du har nu och vart dom kommer ifrån :) Dom du la upp var väldigt fina ! Kramar !
Jo visst kan jag göra det! Kramar.

Gammal bild från arkivet

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad använder du meat för appar på mobilen ?
Kramar :)

Svar: Hej! google translet appen, Heytell, rabble, loopcam,pixloromatic,lableboc,dropbox,skolmaten, ficklampa, big day light, sf bio. använder inte alla dessa appar, men har dem på mobilen ändå haha! kram
Mathilda Gyllhamn

2012-06-19 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback