you gotta know when you got a good thing

2012-07-27 / 22:33:10


Nu har min kära vän tagit resväskan och sattit sig på ett flyg till Spanien. Och hur avundsjuka är vi inte va? Men när hon pallrar sig tillbaks till tråkiga Sverige igen kommer hon att hälsa på den coolaste lantisen i hela Skåne, nämnligen jag! Båstad är ju the place to be så här års, jag menar vem vet liksom inte det..? ;) Så länge får jag väl bara nöja mig med alla dessa extreeemt tjusiga bilder från förra sommaren. Jaha, så Thildis har tydligen tappat bloggsuget, huh? Men det får vi allt ta och ändra på! Proppa bloggen med kommentarer, frågor och tips så hon kommer på fötterna igen! Saknadspussar till dig älskade vän ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vilka är dina 5 bästa vänner?
Vilka är dina 3 närmsta vänner?
Skulle du kunna lägga upp lite outfits på bloggen? Och ditt favorit plagg :)

Svar: Hej! Mina 3 bästa vänner är nog Emma, Olivia och Elin. Det är dem jag träffar oftast och pratar med nästintill varje dag. sen har jag så klart många andra bra vänner! Jo några outfits kan jag försöka fixa!
Mathilda Gyllhamn

2012-07-31 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback