in these bodies we will live, in these bodies we will die

2012-08-28 / 20:45:00

Snälla nyp mig någon! Är så jävla sjukt lycklig just nu! Har så mycket att se fram imot just nu! Sen att jag idag vart i skolan till halv 5 och gjort matte prov och, pluggat på min enda håltimme idag spelar inte så stor roll! 
Det som kommer närmat om 2 ynka veckor måste nog vara det allra bästa! Jag ska nämligen gå modell för make up store på deras största visningen som är i ... globen anexet!!! fatta Globen, flera tusen männikskor och kändisar! jag tror jag svävar på moln! Har vetat det i några månader men har hållt det hemligt!
Sen har jag massa underbara konserter att se fram emot! Fick för en timme sen reda på att min framtida man kommer till sverige i November! Lyckan är numera fulländad! om världen går under i December kommer jag fan dö lycklig! För då har jag har sett Matt Corby!!! Sen kan man ju inte glömma att SHM sista konsert är i höst! Och den har jag biljetter till!! Sen kommer den svenska björnsatmmen till grönan. Man kan ju inte låta bli att le när man tänker på framtiden!
 
Glöm inte all kolla kommentarsfältet om ni ställt någon fråga! Svarar där! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

CP-SNYGG. Saknar dig galetgalet

2012-08-28 @ 22:26:46
URL: http://carlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback