Äntligen, äntligen, äntligen.

2012-08-19 / 22:05:00

Äntligen! I nästan 3 månader har jag vart utan dator! Men idag köpte jag en ny! min gamla pärla gick tyvärr inte att laga.. Men nu kan jag börja blogga på riktigt igen! Skönt!
I  imorgon börjar jag gymnasiet, usch lite läskigt. Men sjukt kul! kan inte fatta att jag säger detta nu men jag tycker det ska bli skönt att få tillbaka rutinerna igen, komma in i vardagen. Då uppskattar man ledigheten mer! I alla fall har mina sista dagar på sommarlovet vart grymma! I fredags var det poolparty! så,sjukt.kul! sen vräkte vi i oss kräftor, sedan tillbaka till Henke, kom inte hem förens halv 4 på morgonen... Igår kväll var det fest ute i kvickan, riktigt kul där med, dansat så det räcker för er alla! Nu ska jag fixa lite inför i morgon sen sjunka ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Elvira

vad har du valt för inriktning på gymnasiet?
kan du inte lägga ut vad du har på dig och så i bloggen nu när du har en ny dator :)
kramkram

2012-08-19 @ 22:09:13
Postat av: Sarah

Snygg dator!
Vad är det för slags dator vad heter modellen ?
Kram!

Svar: Hej sarah. Det är en sony vaio och modellen heter VPCCA3S1E/W
kram!!
Mathilda Gyllhamn

2012-08-27 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback