dear lord, you took so many of my people

2011-11-08 / 16:34:08

hejdär i höstmörkret. Kom precis hem från en sväng på tuna park, kom hem med 2 påsar. Innehållet får ni se en annan vacker dag. Det har vart en både chill och jobbigt dag i skolan idag, fast det gick riiiiktigt långsamt..
I morgon börjar vi halv 9 i ställer för 8, vår snälla spanska lärare tycker att vi har vart så duktiga så vi får lite sovmorgon. Nu ska jag ge mig ner till köket och ta något att äta o dricka lite te tror jag !


utsikt fårn min balkong


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

bra att du uppdaterar din blogg Mat-hilda :D hihi! Snyggaste utsikten, im in löööve!

2011-11-08 @ 20:28:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback