LUSH

2011-12-26 / 23:27:51

Har inte haft tid att ens sätta på datorn under julhelgen, har spenderat alla dagar med julfirande med säktingar och vänner. Har haft en väldigt mysig julhelg. Idag var morfar, Gia, min moster och Andres här. vi åt massa mat och spela spel och öppnat julklappar. Jag fick en stor låda från Lush med massor av härliga produkter. I morse hände det en ganska otäck sak också. Det började med att jag fick skit ont o magen, en blev jag helt kallssvettig och allt börja snurra, sen varken hörde eller såg någonting. sen svimmade jag över sängkanten. usch det var verkligen hemskt. sen sov jag ända till klockan 4.
men nu ska jag snart gå o lägga mig för jag ska upp tidigt i morgon för jag och elin ska göra ett besök i huvudstaden och tömma våra plånböcker!

jag och mitt fina LUSH paket! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

men lilla vän, vad hände?!?!? berätta mer!!! saknar dig, puss :*

2011-12-27 @ 11:44:16
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback