you didn't have to cut me off

2012-02-09 / 21:30:43

vet att jag lovade göra den där jäkla lista men jag har inte hunnit och vet inte ens vad jga ska skirva, så den får vänta ett tag.
idag hade vi det andra nationella provet i svenska, och det gick väl sådär. Efter nationella åkte vi till stan, tog en lunch på waynes och åkte sedan tillbaka till skolan. Nu har jag suttit och pluggat matte i typ 2 timmar.. blää, ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll för i morgon ska jag till Rinman och vara med en klass där heladagen, sedan i morgon kväll ska vi hem till emelie för att fira henne. Så det blir en rolig dag i morgon. sen blir det väl plugg resten av helgen.. Ne nu ska jag hoppa in i duschen





Det här är en låt som jag har lyssnar om och om igen på i flera dagar, verserna är ganska tråkiga men refrängen är to die for! helt sjukt grym. om du inte vill lyssna på verserna spola fram till 1.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback