We Will last past the final round

2012-08-07 / 19:57:28

Nu mår jag bättre, sov nästan 14 timmar inatt! Men utvilad är jag inte, blir så trött på Sveriges hemska väder!! Idag var jag åkte vattenskidor med Henke, Felix och August. Riktigt kul! Lyckade åka på en skida! Lite stolt hehe. Vill bara säga att min dator är fortfarande på lagning, så kan inte visa så många bilder från Spanien än! Och så vill jag påminna om att jag svara på kommentarerna i kommentars fältet, så gå in och kolla där om ni har frågar något! Men kan passa på att svara på att mitt favorit plagg är klänning som jag har på första bilden! Den är köpt på Bershka i Spanien.


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

mm snygga vänner!

2012-08-08 @ 15:16:06
URL: http://carlssons.blogg.se
Postat av: Josefin

hej!
skulle du kunna lägga upp vad ditt favorit vardagsplagg är alltså vilka byxor och vilken tröja ? klänningen var sjukt fin och passade verkligen på dig !
kramkram

2012-08-09 @ 13:23:36
Postat av: Sigrid Bernulf

söta vänner!

2012-08-09 @ 17:10:21
URL: http://thesewordsofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback