vi går ut och brinner upp i natten

2011-09-30 / 18:27:35

tjenixen! Nu är det helg och allt känns toppen. skolan var också okej, fick vg på so provet (y). vi slutade runt halv 2 sen stack jag, Emma och Oliva till stan (moppebrudar). vi fikade kolla runt lite och hade det mysigt. Kom hem för typ en timme sen, har duschat, fixat naglarna, anisktsmask och vart ute med vovven. Snart ska jag sätta mig på moppen igen för att styra mot Emma. vi ska hitta på nått ikväll, men ska inte vara ute sent eftersom jag ska upp och jobba i morgon. och i morgon kväll ska jag och Olvia sova hos emma så det blir nog också en mysig kväll.


En väldigt suddig bild på mig i emma från nån gång i somras!


Kommentarer
Postat av: en spansk bonde

hola senorita, i miss you very very mucho! if you vill får du more then gärna gästbloggisha on mi blogg someday. it would be grejt! tu always skriver så funnybunny! besos, kyssar, love, xoxoxoxoxxoxoxo your number one bonde-fan! :*

2011-10-02 @ 13:49:32
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback