Take me into the fire

2011-09-03 / 22:33:41

Hejdär! Nu har jag precis hjälpt min lillebror med läxor och ska snart knäppa på en film! Har inte gjort något alls ikväll, bara kollat på tv och ätis godis i princip! Dagen har väl inte heller vart så händelsefull! Bara tagit det lungt! I morgon ska hela släkten komma hit för att fira mig och min bror (fyller 15 om 2 veckor). Hoppas på att få mycket pengar i present. ska nämligen köpa en ny gitarr! fast nu har jag börjar tvivla lite på om jag verkligen ska göra det! en bra gitarr kostar minst 2500 kr. och jag kanske inte är så duktig så att jag skulle behöva köpa en ny. Får se hur det blir med den saken! Nej nu ska jag krypa in i min pyjamas och slå mig ner framför tv:n men en fet godis påse.


Kommentarer
Postat av: din lilla bonde

vacker.

2011-09-04 @ 16:15:52
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

Den dr bilden är too die for

2011-09-05 @ 14:22:10
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback