if you call me i wont be home

2011-09-25 / 14:25:16

heeeeeeeej, mitt internet har inte funkat på nåra dagar så har inte kunat uppdatera. livet som soffliggare slutatde jag iaf med i fredags, med massa lager smink och en "i don't care anymore" instäling gick jag till skolan ändå. Skönt. Efter skolan stack jag o fovvsen Elin till stan, jag shoppade lite smink o kläder sen fika vi lite, sen kom andra favvosen emma ned på stan o vi åt mat på spicy. Sen gick vi 3 på bio. sjukt bra film. mysik kväll. igår jobbadde jag och Hanna på torsharg (urtråkigt). men lättförtjänta pengar. Nu sitter jag och hanna i mitt rum och inte gör ett skit, ska snart in till stan för att träna med emma o olle sen ska jag nog hem o plugga!
Ja det här var min three-days-uppdate. Hare bra!


Jag i elin på ett tak efterbion i fredags.


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

coola på taket jao! puss

2011-09-26 @ 16:08:00
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback