God, put a smile upon your face

2011-09-07 / 22:47:13

godkväll alla fina! sitter just nu  framför datan o lyssnar på musik o chillar. funderar på vilken låt jag ska göra cover på? hmm.. vill ha nån okänd annorlunda låt.. några förslag? Dagen vartvääligt skön! Få lektioner och långa håltimmar. Efter skolan följde jag med Olivia och sola sen stack jag och Emma in till stan Där blev det lite shopping, nya underkläder fick tömma min plånbok denna gång. Sen gick vi till AlwaysFitness och gymmade någon timme. Efter det, hem och ta der lungt bara! Snart blir sängen mitt nästa mål. Godnatt





Bild 1: En blid från den fruktansvärda regnvädret idag.
Bild 2: En bild på mig för ett år sedan! Dagen då jag fyllde 14 (Blir 15 om en vecka) Har jag förändrats mycket?


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

åh kommer ihåg dendär tröjan! gulle på bilden!

2011-09-08 @ 15:52:26
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

kortare hår men samma gamla härligt galna thilda!

2011-09-08 @ 16:32:16
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback