with a word she can get what she came for

2011-11-17 / 17:05:14

ojoj, det blir verkligen inte mycket blogging här.. har kanppt tid för att andas längre. Jobbar hela dagarna med elite-gruppen (fyfan vad kul vi har kan jag säga) på motorcentralen. Efter jobbet träffar jag kompisar, sen på  kvällarna spenderara jag 2 timmar på att plugga. Idag efter "jobbet" åkte jag ned till skolan för att sjunag igenom några låtar till lucian, hinner inte ens gå på lucia träningarna men ska vara med ändå! Och ställa upp som lucia ska jag också göra! Så snälla alla som läser detta och går på gökstensskolan, rösta på mig! please! Nu ska jag återgå till pluggandet!

Elite-gruppen!


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

Eliter!!!

2011-11-18 @ 17:06:25
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback