yesterday you told me about the blue, blue skye

2011-07-15 / 00:10:49



ojoj, har inte hunnit blogga så mycket på den senaste tiden. jag har fullt upp varje dag. igår sov emma här o vi hade verkligen en härlig kväll , vid halv elva så stack vi in till slagsta o träffade nåra goa människor. vi satt o tjattrade o spelade höög musik och dansade o skrek oss hesa. lärde känna nya fina människor oxå! en kväll som jag sent glömmer. sen idag har jag o emma bara strosat runt på stan! och i morse kom olivia hem från gotland också. har saknat henne. Imorgon så bär det av till grönan. fyfaan vad jag är taggad, kommer bli så kul! just nu sitter o jag o målar naglarna till hoffmeastro i bakrunden, ska väl snart sova för ska upp tidigt i morgon.

det här en är en bild som verkligen stämmer in på min personlighet. sån där är jag.


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

den där bilden är klockren på dig!

2011-07-16 @ 16:42:03
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

RE: yeeah, kommer nog imorgon!

2011-07-20 @ 18:59:49
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback