There's just no getting over you

2011-07-31 / 21:09:57

hejhejhej, idag har jag haft full rulle hela dagen, olle o emma sov hos mig o vi började dagen med ett morgondopp vid halv 2, sen stack vi in till stan. vi skulle hämta en sak i hällby, där hittade vi några pojkar längs vägenkanten, tur nog så kännde vi dem o vi skulle tydligen till samma ställe. så vi alla åkte till gropen för att bada o sola typ. sen stack vi till slagsta glass sen åkte ja emma o oliva vidare till donken (moff hela tiden) sen åkte jag hem.
Igår hade jag också en mysig dag, träffade olivia o emma vid 5, sen stack vi in till max o där träffa vi johannes o emil, jag tror vi gick mellan donken o max i 3 timmar, men vi hoppade nog mest i hoppborg hihi kuuul. har hittar barnet inom mig. sen åkte 3 ner till badet med där fanns det inge liv så vi stack hem till mig och bastade nåra timmar. riktigt mysigt faktikst.
Nu håller jag på att packa för fullt, ska nämigen åka ned till mittvsommar ställe i falkenberg i morgon bitti.. lite långtråkigt men jag kommer nog klara mig, ska åka ned till skåne o hälsa på sigge och åka över till danmark. så förvänta er inge inlägg fören om sisädär 10 dagar


Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

ska det bli långtråkigt att åka hit? :o ...

2011-07-31 @ 23:23:17
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

sv: jaha, hehe ;) feeeet najs med tivoli! ni kommer ha askul där!

2011-08-01 @ 09:45:31
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback