in the early hours

2011-07-09 / 03:44:10

Godnatt eller god morgon kanske? för mig är det i alla fall godnatt. den här kvällen/ natten har vart en sån där speciell sommar kväll o allt som det innebär. jag och hanna åkte ner till badet vid 8 och mötte olivia o emma o massa mer gött folk, vi satt på gräset i flera timmer i en ring o bara snackade vi var väl sisådar 20 st, sen kom det o gick folk helatiden. vi badade o skrattade o hade det allmänt mysigt. vid 12 halv 1 så stack vi hem o då ringde en kompis som jag träffade vid badet o sa att moppen hade pajat o bad om och få ställa den hemma hos mig, o det är klart. så vi mötte upp honom o en annan kompis, sen satt vi i mitt garage i typ en timme o lyssna på musik, skålade med cola o försökte fixa moppen men icke den står fortfarande kvar, sen gick vi in till mig o snacka nån timme sen stack vi och bada sedan drog linus o ludde hem. o nu ligger jag o hanna i sängen och ska snart sova!

Love på den underbara kvällen


Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

sv: haha eventfull evening/night ;)

2011-07-09 @ 19:14:03
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback