det allra sista av det allra bästa

2011-07-12 / 20:13:00



Rubriken till det här inlägget har 2 meningar. det är så att inatt så ska jag om min älskade vän sigrid gå på den allrsa sista filmen av harry potter! guud är så förväntansfull. kan inte förstå att allt är slut nu? den andra meningen är att min älskade vän ska flytta ifrån mig.. i helgen ska hon flytta 60 mil härifrån. alltså hennes sista vecka i eskilstuna. kommer inte träffa henne på länge sen. ska förmodligen åka ner till skåne dit hon ska flytta innan sommaren slutar. men sen då? vem vet hur lång tid det kommer gå innan vi ses. och på fredag ska ja och mina tjejer göra en sista grej tillsammans. vi ska åka till gröna lund. det är ju kul i sig men sen då? är allt slut sen..

staus: chilla i soffan några timmar till innan jag ska till stan


Kommentarer
Postat av: Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

älskar dig din lilla skithög!

2011-07-13 @ 14:40:59
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback