Tell where you run to honey

2011-12-02 / 18:06:54

pjuuuh, skulle kunna säga "äntligen är det över" men UET var det roligaste arbetet jag gjort genom hela högstadiet. Våran grupp har haft så jäkla kul! och kommit varandra nära, jätte råkigt nu när allt är över. känns tomt på något sätt. tråkigt att lämna företage också. men vårat framträdande igår gick super och jag är jätte stolt över min grupp även fast vi inte vann några priser så var vi bäst. Jag är väldigt nöjd över det vi har åstakommit. Jag vill inte återgå till skolarbetet och allt sånt. Fast det är skönt att det är lov snart, så mycket som vi har slitit orkr jag inte med nått skolaarbete mer.. Men nu är det bara att ta tag i nästa projekt som är lucia och eftersom jag ska vara gösktensskolans lucia så har jag mycket att träna in tills nästa vecka! Men roligt ska det bli!


'





 


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

bästa elitgruppen!

2011-12-03 @ 16:35:48
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback